2016. június 17., péntek

Pasztell rózsaszín és szürke

Sziasztok!
Ma egy nagyon egyszerű, de szerintem gyönyörű manikűrt szeretnék nektek megmutatni. Inkább termékbemutató, hisz semmi minta, semmi bonyodalom.

Az előkészítés után egy alaplakkot viszek fel, ami nálam a number one, ez vált be a legjobban, nagyon szeretem. Ez pedig nem más, mint a Miss Sporty Nail Expert Alapozó- és fedőlakkja. Pontos árat sajnos nem találtam, de körülbelül 4-500 forint körül tudjátok megvásárolni a drogériákban.
Ezután a nagy,mutató és kisujjamra viszem fel két rétegben ezt a gyönyörű Max Factor Glossfinity lakkot a Marshmallow árnyalatban. Ez egy viszonylag drágább lakk, de megéri, hisz nagy kiszerelésű, tartós és meseszép színekben tudjuk megvásárolni. A képemen háromféleképpen is lefotóztam, de egyik sem adja vissza tökéletesen a pasztellrózsaszínt. Ezt a lakkot 1890 forintért tudjátok megvásárolni a drogériákban.
A középső és gyűrűsujjamra a Miss Sporty Check Matte lakkját használtam a 37-es árnyalatban, ami egy nagyon szép galambszürke. A márka most sem okozott csalódást, nagyon jó kis matt lakkot hozott a piacra. Tartós, szép és nem pattogzik le, viszont pár nap alatt kifényesedik, de ennek ellenére is megéri azt az 519 forintot, amiért megtudjuk vásárolni.
Végül nem feledkezhetünk meg a fedőlakkról sem, hogy szép csillogású és még tartósabb legyen a manikűrünk. Az alapként használt Miss Sporty lakkot viszem fel azokra a körmeimre, ahová a rózsaszín lakkot használtam, hisz matt lakkra még véletlenül sem teszünk fedőlakkot. Ha megszáradt, készen is vagyunk a csodás manikűrünkkel. 
Ez lett volna a mai bejegyzésem, remélem tetszett. Várom a megjegyzéseiteket, véleményeiteket kommentben. Legyen szép napotok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.