2016. június 13., hétfő

Nyári párducmintás köröm

Sziasztok!
Itt is az első bejegyzésem, amiben az aktuális kedvenc manikűrömet szeretném megmutatni.
Ez egy párducmintás köröm fehér és élénksárga színben. Ez a kombináció szerintem a nyaram favoritja lesz, épp ezért is szerettem volna ezt hozni elsőként.
A párducminta nagy kedvencem körmön is, és a hiedelemmel ellentétben nagyon egyszerű elkészíteni. Csak rakjatok kisebb - nagyobb színes pöttyöket a körmötökre majd húzzátok körbe fekete vonalakkal. Teljesen körbe, félig, kis kihagyásokkal, ahogy csak nektek tetszik. Ha nincsen pontozótok vagy ecsetetek az sem baj, ezt a mintát én is mindig fogpiszkálóval készítem el.

Akkor lássuk is a manikűrt és azt, amiket használtam:

Miután formára reszeltem a körmeim, feltoltam és felkapartam a letapadt bőrt, az első és legfontosabb dolog az alaplakk. Ettől sokkal tartósabb lesz a manikűrünk. Én két lakkot szoktam használni, az egyik amit most is megmutatok, a Rimmeltől a Nail Nurse 5 az 1-ben alapozó és fedőlakkja. Ez nagy kedvenc nálam, bár ez egy kicsit drágább körömlakk, 1200 forintba kerül a drogériákban.
Miután megszáradt, két rétegben fessük ki a hüvelyk, mutató és kisujjunkat. Most én ezt a gyönyörű sárga színt használtam az Avontól. Vakuval és anélkül is lefotóztam, hogy jól visszatudjam nektek adni a színét. Az árnyalatának a neve Lemon sugar, és 1398 forintért tudjátok megrendelni teljes áron. Én a sárga lakkokba még kis apró, ezüst köveket is tettem, amit Ebay-ről rendeltem. Irtó sok van benne, több száz darab, és körülbelül 200 forintért vettem meg.

A középső és gyűrűsujjamra a Max Faxtor Glossfinity fehér lakkját használtam, amit Snow White névre kereszteltek. Nagyon jó minőségű lakk és erős fedésű. A drogériákban 1890 forintért tudjátok megvásárolni.
Amint megszáradt a fehér lakk, ezekre az ujjaimra a sárga lakkból fogok pöttyöket tenni. Amint ezek is megszáradtak, körbe húzom őket feketével. Én most a Miss Sporty 12-es árnyalatú lakkját használtam a Lasting Colour Maxi Brush termékcsaládból. Ez egy nagyon olcsó, de kiváló minőségű drogériás lakk, az ára 499 forint.
Ha ezzel is megvagyunk, nincs más hátra, mint egy fedőlakkal megkoronázni a manikűrünket, hogy még tartósabb és csillogósabb legyen. Én erre a célra az alapként használt Rimmel lakkot vittem fel egy vékony rétegben. És vuálá, ezek után kész is a gyönyörű, nyárias párducmintás körmünk.


Remélem tetszett ez a bejegyzés és hasznosnak találtátok. Ha bármi kérdésetek, véleményetek, esetleges körmös kérésetek van, akkor nyugodtan írjátok meg kommentben. Ha használtátok a lakkok közül valamelyiket, akkor várom a véleményeteket róluk. 
Köszönöm, hogy elolvastad!

1 megjegyzés:

  1. PYMNONIC ARTS-POTAL HABANERO COST - TITANA-ART
    It's a titanium blue 5,000-gallon-year-old ceramic, titanium ring for men ceramic, ceramic microtouch titanium ceramic, titanium piercings The world's largest ceramic glass pyramid, located inside PYMNONIC ARTS-POTAL chi titanium flat irons HABANERO COST.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.